Numitor, regele din Alba Longa, e forțat în exil de o profeție. Tronul merge la nepoții lui, Iemos și Enitos, dar cineva complotează. Wiros, un sclav din Velia, e în pădure pentru Lupercalia. Vestala Ilia are un secret.