Nunți printre fulgi de nea
Stephanie vrea să înceapă perioada Crăciunului cu o nuntă Black Friday. Katie vrea să arate ca o prințesă a ghețurilor pentru nunta ei organizată într-un decor de iarnă ca de basm.