Bunica știe cel mai bine
Mireasa Nicole vine la cumpărături cu mătușa ei nevrotică. Desiree se consultă cu bunica ei de 90 de ani. Allyson vrea să combine un voal vechi de 100 de ani cu rochia ei modernă.