Probleme cu rochii
Lindsay vrea să îşi găsească o rochie nouă, fiindcă cea pe care a cumpărat-o deja a fost distrusă. Caitlyn şi-a găsit rochia visată la un alt salon, dar nu era mărimea potrivită.