Legătura dragostei
Julie-Ann şi soţul ei, Evan, vin să aleagă o rochie pentru ceremonia de reînnoire a jurămintelor. Carol îi cere părerea fiicei ei când îşi alege rochia pentru cea de-a doua nuntă.