Preţul frumuseţii
Jessica s-a îndrăgostit de o rochie prea scumpă pentru bugetul ei. Va accepta oare să facă un compromis ? Dianne şi Randy o ajută pe Courtnee să caute o rochie strâmtă, de dantelă.