Supraaglomeraţie
Bre vrea să fie o mireasă tradiţională, nu o prinţesă la bal. Jennifer vine la magazin cu ideea unui anumit stil. Susan a aşteptat 20 de ani ca să aibă parte de nunta visurilor ei.