Te rog să-ți placă rochia mea
Excentrica Marlene vrea o rochie cu pene sau o rochie de bal, neagră, dar părinții ei preferă ceva mai tradițional. Jessicăi îi plac toate rochiile, dar familiei ei - niciuna.