Suntem de acord că nu suntem de acord
Mireasa Francesca vine a doua oară la salon. Oare pretențioșii ei însoțitori o vor lăsa măcar acum să aleagă ea? Brittany nu vrea o rochie tradițională, așa cum și-ar dori mama ei.