Îngeri căzuţi
În 2002, o fetiţă de 12 ani din Oregon City dispare în timp ce se ducea la şcoală. Ancheta poliţiei nu reuşeşte să descopere niciun indiciu. Apoi dispare o a doua fetiţă.