Și lui Iisus îi plac escrocii
Selby se adaptează la noua sa realitate. Între timp, Costello a găsit un spațiu sigur unde să se stabilească, dar se chinuie în continuare să-și câștige existența. Gloria are dubii în privința unei decizii care îi poate schimba viața.