Scene de la o răstignire
În timp ce Costello e în tură la jobul ei de la un show erotic, un jurnalist îi face o ofertă incitantă. La casa funerară, Gloria formează o legătură neașteptată, în timp ce Selby, rătăcit, ajunge să repete greșeli din trecut.