Hotelul Anderson
Un hotel din Kentucky și-a închis porțile, dar nu toți cei cazați au plecat. Rămași închiși acolo timp de 72 de ore, Nick și Katrina văd cum cameramanul lor e mușcat cu sălbăticie.