Blestemul lui Lizzie Borden
Dave Schrader adună o echipă de experți în fenomene paranormale, să investigheze dacă un blestem de familie e de vină pentru crime comise cu toporul.
Dave Schrader adună o echipă de experți în fenomene paranormale, ca să investigheze dacă un blestem de familie crunt e de vină pentru cele mai celebre crime comise cu toporul.