Băiatul exorcizat
Dovezi noi scot la iveală secrete șocante despre exorcismul real al unui băiat de 13 ani, care a inspirat legendarul film de groază „Exorcistul”.
„Exorcistul” a înspăimântat publicul încă din 1973, dar puțini știu că povestea e adevărată. Pentru prima oară pe micul ecran, dovezi noi scot la iveală secrete șocante despre exorcismul real al unui băiat de 13 ani, care a inspirat filmul legendar.