Gabby și Myrna li se alătură celorlalți într-o misiune de salvare, iar Diane ajută grupul în singurul mod în care știe să facă asta – fără să vrea. Încolțiți, proscrișii se confruntă cu o decizie – să moară ca indivizi sau să supraviețuiască ca un grup?