Rani încearcă să-i câștige de partea ei pe ceilalți proscriși, atunci când plănuiește o spargere îndrăzneață. Pericolul se apropie de Christian și Esme din toate părțile și o descoperire schimbă tot ce credeau proscrișii unul despre celălalt.