Cum rămâne cu Bob?
Jeff îi învaţă pe urşi să-şi caute hrana în sălbăticie. Când Bob îl răneşte la braţ, refuză orice îngrijiri medicale şi trebuie să accepte că urşilor le e greu să plece din "cuib".