Apocalipsa rechinilor
Chris Fallows şi Jeff Kurr, experţi în studiul rechinilor, revin pe Seal Island, în Africa de Sud, ca să studieze comportamentul lui Colossus, un mare rechin alb de 4,3 m lungime.