Rechinul dispărut
În Maldive, biologul Forrest Galante caută o specie de rechin care se presupune că a dispărut. Ar mai putea fi exemplare din specia Pondicherry.
În Maldive, biologul Forrest Galante caută o specie de rechin care se presupune că a dispărut. Rechini neidentificați din zonă ar putea fi exemplare vii din specia Pondicherry.