Cel în care Estelle moare
Când Rachel face un anunț șocant, Ross complotează în secret să-i obțină înapoi fostul job. Între timp, Joey e atât de dat peste cap de toate schimbările în viețile prietenilor lui, că Phoebe nu-l lasă să afle despre moartea fostului lui agent.