Cel cu nunta lui Phoebe
Organizatoarea nunții lui Phoebe, Monica, îi înnebunește pe toți din jurul ei – până când Phoebe o concediază. Ziua cea mare a lui Phoebe devine un dezastru atunci când are probleme cu livrările și un viscol îi face pe toți să schimbe planurile.