Insula
Elena dă peste familia Sarratore pe insula Ischia și petrece timp cu Nino, ceea ce duce la un sărut inocent pe plajă. La împlinirea a 15 ani, tatăl lui Nino, Donato, o sărută pasional. Elena fuge de pe insulă.