Incidentul înfricoșător de la circ
O poveste super-înfricoșătoare despre un clovn ciudat care, brusc, s-a-nfuriat! A speriat toți copiii și i-a făcut să plângă! Ce s-a întâmplat cu clovnul? Să urmărim acest episod înfricoșător!