Mașa a hotărât să încerce un nou gen de povești, cele de groază, și dezvăluie publicului secretul cel mare: toate fricile sunt doar în imaginația noastră! Mașa învață copiii să-și învingă fricile jucându-se și spunându-și poveștile.