Du-te unde vezi cu ochii
A fost odată un rege nesăbuit. Și-a dorit să poată gusta o pasăre exotică și l-a trimis pe Yegor vânătorul, în pădure. Acolo, Yegor a întâlnit un graur, care s-a transformat într-o fată frumoasă.