Dorința peștelui
Această poveste e despre Yemelya, soția lui leneșă și o știucă, care joacă rolul peștișorului de aur. Morala basmului: înainte să-ți pui o dorință, trebuie să te gândești la consecințele posibile pentru tine și pentru oamenii din jurul tău.