Locul unei femei
Un ambasador mexican care vizitează Gilead îi pune întrebări lui Offred despre viața ei ca slujitoare. Serena Joy reflectă asupra mariajului ei și asupra rolului pe care l-a jucat odinioară în crearea statului Gilead.