Ziua nașterii
Offred și colega ei slujitoare asistă la nașterea copilului lui Janine, moment în care Offred își amintește de nașterea propriei fiice. Offred se apropie de Ofglen și este îngrozită de o întâlnire secretă cu Comandantul.