Dispărută în noapte
După o noapte petrecută în oraș, Gretchen Fleming, 27 de ani, a fost văzută ultima dată plecând dintr-un bar local, cu un tip misterios. Nimeni nu mai știe ce s-a întâmplat cu ea.