Secretele de pe Strada Bissonnet
Pe 2 ianuarie 2020, Kristen Galvan, o fată de 15 ani, dispare. Trecuse doar o lună de când poliția o salvase din ghearele unei rețele de trafic de carne vie din Houston, Texas.