Los Angeles, 1931. Perry Mason, un detectiv particular care încearcă să supraviețuiască, și ajutorul lui, Pete Strickland, sunt angajați de avocatul E.B. Jonathan, mentorul lui Perry, ca să rezolve un caz șocant.