Arantxa, fiica lui Miren, a devenit cea mai bună aliată a lui Bittori. Ea îi trimite o scrisoare fratelui ei, care e în închisoare. Îi spune că Bittori o să-i scrie. Joxe Mari își amintește primele lui zile în organizație.