Fără credință
Pe măsură ce un deces subit are impact asupra generației mai în vârstă a familiei Worsley, Ava se luptă să păstreze un secret profund față de Paul, iar lui Ally îi este la fel de dificil să-și ascundă adevăratele sentimente față de Luke.