Două lumi, un portal
După dispariția lui Javi, gașca rămâne fără lider. Cabana a dispărut și nu poate fi salvată de Abis. Costa încearcă să-i găsească pe cei responsabili de moartea lui Mario, iar Mateo e cheia.