Viața de apoi
Javi, Álvaro și Zeta sunt în viața de apoi, iar Quino e blocat în Abis. În lumea celor vii, Olivia descoperă că alți morți-vii au apărut în Almanzora și caută o cale prin care gașca să se întoarcă, pentru a-i opri.