Melbourne
Epuizați fizic și mental dupa coșmarul de patru luni din Guadalcanal, Leckie, Basilone și alte câteva mii dintre camarazii lor ajung în Melbourne unde sunt întâmpinați de grupuri de oameni fericiți care îi consideră salvatorii Australiei.