Guadalcanal/Leckie
Imediat după atacul japonez de la Pearl Harbor, sergentul de marină John Basilone se pregătește să plece și să confrunte dușmanul undeva în Pacific în timp ce ziaristul Robert Leckie se înrolează în Infanteria Marină.