Nu vă mai atingeţi de lucrurile mele !
La 16 ani, Haley îşi poate umple camera cu lucruri în mai puţin de o săptămână. Părinţii ei speră că, vizitând o persoană cu asemenea probleme extreme, se va speria şi va renunţa.