Să fie oare o capră ?
Donny, închis de două ori din cauza obsesiei lui de a aduna lucruri, riscă acum o a treia pedeapsă. Joyce îşi iubeşte colecţia de păpuşi, dar alţii o consideră o obsesie ciudată.