Nebunie, bunătate şi bucurie
Flota din Marea Bering încheie sezonul cu prăzi bogate şi salarii pe măsură. Căpitanul lui "Seabrook" luptă cu o boală cumplită, iar "Northwestern" se răzbună pe "Time Bandit".