Miros de coşmar
Sezonul de crab Opilio e pe sfârşite. Căpitanii de pe "Seabrooke" şi "Cornelia Marie" au fost accidentaţi grav, iar căpitanul lui "Wizard" agresează fizic o victimă neaşteptată.