O nuntă regală pentru Aspyn
Aspyn și Mitch vor să facă o nuntă cu cimpoaie, kilt-uri și domnișoare de onoare cu flori. Dar oficiantul și-a pierdut vocea, iar familia Brown se mută în Flagstaff peste o lună!