Flirtând cu Flagstaff
Soțiile lui Kody refuză să se mute în Utah, așa că el le sugerează Flagstaff, Arizona, unde o și duce pe Meri, în excursie. Mitch și Aspyn se pregătesc pentru nunta lor.