În ajunul unui discurs important pe care trebuie să-l spună, Președintele Marinei are probleme mari. Nu poate să vorbească în public fără să înjure, un membru NTSF e suspectat că a fost programat să-l asasineze, iar garda sa de corp e un robocop.