Alphonse e capturat în timp ce încearcă să se infiltreze în secțiunea Mica Britanie din San Diego, așa că echipa trebuie să-și unească forțele cu echivalentul lor britanic pentru a-și ajuta colegul și a salva San Diego de britanicii malefici.