O nouă băutură energizantă alcoolică ucide studenți de la Universitatea din San Diego. NTSF trebuie să facă echipă cu agenția de Administrare a Alimentelor și Medicamentelor, în ciuda neîncrederii reciproce, pentru a urmări o pistă.