Bomba pe care mi-ai pus-o în brațe
Danielle discută cu Garrick, căci nesiguranța ei vizavi de Roberta e tot mai mare. Soții Clark sunt șocați la întâlnirea cu Emily. Sidian merge la o întâlnire pe cont propriu!