Trebuie să-mi păstrez credința
Soții Merrifield pleacă în Mexic pentru întâlnirea cu logodnica Roberta. Soții Jones ies în oraș, iar soții Snowden dezvăluie o nouă veste neașteptată, legată de lumea lor.