Dethklok și-a deschis casa pentru ziua anuală a fanilor Dethfan. Dethklok își continuă activitățile „normale”, de zi cu zi, în timp ce fanii sunt plimbați prin casă ghidați de un craniu animat și un labirint din sfoară de catifea.